”Med starkt socialt patos och människokännedom låter hon en rad levande gestalter träda fram/…/porträttet av arbetskarlen Manne och hans skam över att ha svikit sin flicka hör till romanens allra starkaste, gestaltat med en empati och samtidigt en saklighet som får skildringen att gå genom märg och ben. Det här är en rörande, upprörande och viktig berättelse. Jag önskar den många läsare”, skriver Östgöta-Correspondentens Anna Rudberg-W i en recension som också publiceras i Västerviks-Tidningen m fl tidningar.

Läs recensionen här:
http://www.corren.se/kultur-noje/recensioner/rorande-upprorande-och-viktig-berattelse-om4695038.aspx

Lämna ett svar